środa, 29 lutego 2012

Promise + CN Blue

Śpiewałam to przez cały dzień. Ogólnie bardzo lubię piosenki z tej dramy.










Tak spodobały mi się te zdjęcia, że nie mogłam się oprzeć. Musiałam je dodać tutaj ^^

Jakaś dzisiaj dziwna jestem. W szkole bez życia, a teraz kiedy trzeba się uczyć to nagle dostałam dobrego humoru i nie mam najmniejszej ochoty na lekcje.
Jeszcze tylko dwa dni.







Przyszła dzisiaj do nas na godzinę wychowawczą dyrektorka liceum. Pokazywała nam slajdy i omawiała wszystkie opcje: liceum, technikum, zawodówka. Przez nią już kompletnie nie wiem co zrobię.. Na początku napaliłam się na liceum, bo zawsze powtarzają, że to takie dobre etc. Potem zaczęłam myśleć o technikum, ale po dłuższym zastanowieniu znowu nie wiem. Przeglądałam ostatnio różne szkoły i znalazłam liceum językowe. Tylko znowu- dojazdy. Pewnie mama będzie mówiła, że to bez sensu skoro liceum jest też na miejscu.. Aż mi się odechciało iść gdziekolwiek. Pójdę do zawodówki na elektryka, a Pan Technik pójdzie razem ze mną XD










Cholerna Antygona! Trzeba być debilem żeby nie zauważyć zamkniętych pytać z drugiej strony testu -,-
Jeszcze ta się śmieje i nie pozwoli zaliczyć. Niech się wali- nie pozwoli mi poprawić? To nie będę recytowała żadnego wiersza. Jej wybór.


Przez te zdjęcia znowu zatęskniłam za wakacjami :c


Pobiłam swój rekord w płaczu na czternastym odcinku YB... KOCHAM TO ♥


20:30 Polska - Portugalia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz