czwartek, 23 lutego 2012

SHINee "Hanako"










Jeny.. Jak mi się te zdjęcia podobają ♥ !
Tylko mogli dać Taeminowi inne spodnie, bo jakoś krok w kolanach nie przypadł mi do gustu.

Mam dzisiaj takiego lenia, że nawet nie zaczęłam się uczyć na biologię : O
Przeczytam coś z zeszytu i będę się modlić, że pamiętam coś jeszcze z uczenia się na kartkówki.

Matko! Chyba jeszcze nigdy nie ściągnęłam tyle sesji za jednym razem XD
teraz ciągle będzie tylko Japanese Magazine...

a miała być notka po angielsku...

4 komentarze:

  1. Minho ma ciekawe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu zawsze tak mało piszesz? a czasami to właściwie nic >_< jennny czemu jonghyuna do zdjęcia ustawia się cały czas tak samo? a słonie są okropne! już nawet nie mam siły się z nich śmiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszę wszystko w skrócie, bo praktycznie zawsze dodaję notkę na szybko i schodzę z internetu. albo zwyczajnie mi się nie chce ;)

      Usuń
  3. Po pierwsze: Key z tymi rękawiczkami to na rower xD po drugie czemu 2Min a nie np. JongKey? xD po trzecie: Onew zapnij się bo cię przewieje, po czwarte: słodkie są te fotki.

    OdpowiedzUsuń