piątek, 24 lutego 2012

SHINee "JUNON"










Na tych zdjęciach nawet Jonghyun mnie tak nie denerwuje! : O

Już 18 -,-
Ale wreszcie piątek! Weekend zapewne zleci jeszcze szybciej niż poprzedni, bo mam do zrobienia masę projketów i zadań. Ale trudno. Wolne to wolne. ;)
Mama przyniosła mi książkę o dziennikarstwie.. dziwne ale chyba nawet ją przeczytam..
Może dowiem się czegoś więcej i potem będzie mi łatwiej ^^
Skończyłam już praktycznie wszystkie książki jakie miałam ; <  Mam jeszcze jakąś "Sekretną Szkatułę" od Pawła, ale coś czuję, że to mi się nie spodoba..

Nie chce mi się nic robić. Pewnie zaraz włączę sobie coś do oglądania. Chociaż przydałoby się ogarnąć coś na te "zadania"...

6 komentarzy:

  1. A Key tu wygląda jak jakiś przytrzymaniec. Jego fryzura ze star trecka tylko wersja blond xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah xD jest tutaj trochę za bardzo ulizany :P Ale i tak jego mniejsze zdjęcie jest słodkie ♥ !

      Usuń
    2. To jak się przeciąga biedne nie wyspanie dziecko czy to z laptopem?

      Usuń
    3. to jak się przeciąga ^^

      Usuń
    4. Ja dostałam zawiasa na jego oczach jak zwykle xD jak się za długo w jego oczka patrze to później nie wiem co się działo xD

      Usuń
  2. No Key ma to coś w sobie :D Taki magnetyzm :D Oczywiście reszta SHINee też ma, ale nie tak intrygujący jak Key :D

    OdpowiedzUsuń