sobota, 25 lutego 2012

SHINee "ORISUTA"

Boże sikam z Minho! Kochany...~ uwielbiam Cię za to ♥ !
chyba w końcu zacznę to oglądać. nie czekam na polskie napisy XD









jaakie ładne te zdjęcia ♥
nie mam dzisiaj humoru i do tego jestem dziwnie zmęczona.
najchętniej poszłabym spać.. ale trzeba zrobić jeszcze projekt z wosu. -,-
łaa jeszcze przypomniało mi się, że czas napisać ten durny wywiad.

mama robi moją ukochaną zapiekankę ♥
od razu mi lepiej :D

mam ochotę pooglądać jakiś koncert.
ale najpierw wezmę się za "You're Beautiful" albo "Boys Before Flowers"

to się już robi żałosne

5 komentarzy:

  1. Fajne mają te ubranka ^^ Onew mnie przestraszył x.x Często jak się uśmiecha, to jedno oko mo większe od drugiego :D W ogóle ma takie "kocie" oczy :D Musiałam zapisać sobie te zdjęcia ^^
    Hahaha a ja sobie pospałam dzisiaj 4 godziny :D (12-16), bo mnie starsznie plecy bolały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja.. Te jego oczy są dziwne ^^ Ale zauważyłam, że dużo Koreańczyków tak ma :P
      Na szczęście odechciało mi się spać :D

      Usuń
  2. jakoś pijany Minho mi się nie podoba ;) jesteś wgl? nie odpisałaś mi na gaduu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę pijanego Minho to padam! On jest genialny ^^ aż musiałam to wstawić na mojego bloga ^^
    A zdjęcia jak najbradziej genialne...Wszyscy wyglądają super! ^^
    Nie mogę wybrać jednego :D

    OdpowiedzUsuń