sobota, 4 lutego 2012

super Junior Bonamana

Nie dość, że od wczoraj jestem blada jak trup obsypany mąką i zdycham z bólu, to jeszcze tak przysrałam w drzwi, że siedzę z mrożonym mięsem przy twarzy i modlę się żeby nie było opuchlizny.
Super
Agnieszka Condition








HEECHUL



SIWON



DONGHAE



LEETEUK



SUNGMIN



EUNHYUK



SHINDONG



KYUHYUN



YESUNG



RYEOWOOK


Najładniej wyszedł Yesung i Kyuhyun.
No tak źle to się chyba jeszcze nie czułam -,-
może jutro będzie już lepiej..
Rozmawiałam z mamą o technikum.
Może dzisiaj posprawdzam profile..


ukochani
ciul, że miało być same SuJu..
skoro ulubieńcy to nie może zabraknąć Onewa!

3 komentarze:

  1. Mam tą samą sesję Super Junior (i to są właśnie te zdjęcia, na których nie mogłam ich rozpoznać, a głównie chodziło o Ryeowook'a) ale teraz już wszystko wiem :) Moje są bardziej przyciemnione, pozmieniane ujęcia i trochę inny format :] & jeah, mój ukochany trzeci gif !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobiłaś zdjęcia dzieci szajniaków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłam, znalazłam zdjęcie w internecie ;) ale wszystko da się zrobić w Photoshopie :P

      Usuń