sobota, 18 lutego 2012

Taemin w "Immortal Song 2" - I don't know

cr: monmonsnowSeason9 @ YT
Kocham Cię za ten występ! ♥
Bardziej podoba mi się kiedy Taemin śpiewa wolne utwory i jest zmuszony do przeciągania niektórych dźwięków.
Może dlatego jego drugi występ nie przypadł mi tak do gustu jak pierwszy i trzeci.

Piosenka idealnie pasuje do mojego nastroju

Mam tyle na głowie, że nie wiem jak sobie poradzę..
Od rana siedzę i nadrabiam zaległości, a ogólnie i tak nic mi z tego nie wychodzi..
Strasznie boli mnie głowa, a do tego cały czas ktoś mnie denerwuje i mi przeszkadza. 
Chyba dam sobie z tym wszystkim spokój. 
będzie co będzie

DZISIAJ O 23:05 (KST) NA KBS BĘDZIE EMITOWANY KONCERT MUSIC BANK W PARYŻU!
15:05 - czasu polskiego 

ETID:

można obejrzeć na stronie:
http://www.ustream.tv/channel/hiitsustreamtv02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz