środa, 25 stycznia 2012

The Son Of The Sun - Onew ♥











kocham te zdjęcia i osobę na nich <3

Boże wróciłam!
 Kocham Pana Informatyka dzięki któremu zachowały się zdjęcia i piosenki! <3
Ogólnie, to coś psuje mi się z Mozillą, a nie mogę ściągnąć nawet innej przeglądarki.
Jezu, dopiero wróciłam do domu, a ojciec już mnie wkurza -,-
OLA WRACAJ!

A tak poza tym, to z moją głową jest chyba coraz gorzej.
Nie było mnie na komputerze dwa dni, a dzisiaj prawie się popłakałam jak zaczęłam oglądać filmiki z SHINee ♥

Hmm. A co było u Oliwki?
Jedna wielka niekończąca się nuda!
Tak, tak. Niezwykle ciekawe jest granie w statki..

Byłabym tam tylko jedną noc, ale oczywiście moja mama w ostatniej chwili zdążyła powiedzieć ciotce, ze mogę zostać dłużej i zaprosić Oliwkę do nas!
Po prostu pękam z zachwytu.

Dzisiaj mecz. Może uda mi się obejrzeć jeśli komputer wytrzyma ;)
A może tak wygrają?

3 komentarze:

  1. Płakać mi się chce, jakaś głupia jestem i tęsknię *lol2* ale "mam banana na twarzy" jak to czytam i oglądam tą słodką buźkę. + ja Cię kochammmmmm *beczy* ;***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOOOOOOOOOOOOOOOCHAM CIĘ ! <33333333333333333333333
      Masz mi tutaj zaraz wracać! <3 ;*******

      Usuń
    2. już się pakuję ! ;-*****************

      Usuń