czwartek, 3 maja 2012

SHINee i Dara "Etude House" + Tao


Dzisiaj muszę ogarnąć wszystkie lekcje, bo jutro przyjeżdżają i nie będę miała czasu, żeby zrobić to później..
W sobotę zamiast na górkę, pojadę sobie nad morze, ot co!


Jejku jak słodko się zrobiło.. *.*
Uwielbiam ich w tych różowych marynarkach! ♥


Biedna ta notka, ale nie mam czasu i ochoty, żeby się tutaj teraz rozpisywać.

Zrobiłam już portfolio na chemię i okazało się, że nie mam tuszu i nie mam pojęcia jak ja to teraz wydrukuję.

Idę dalej oglądać Full House. ♥

A właśnie! Zapomniałabym! Ostatnio moje uwielbienie do Kibuma znów wzrosło,a do tego pojawił się filmik przez który nie mogłam oddychać!
Najlepszego Tao!
Słodki Maknae EXO-M. :)
LOL wiem że Twoje urodziny były wczoraj, ale podczas przygotowywania notki komputer zaczął szwankować i nie mogłam jej dokończyć. ; <

2 komentarze:

  1. SHINee <333333333333
    Dara dziwnie wygląda... ma taką jasną twarz i takie ciemne nogi o.o
    Wooooooooooooooow właśnie sprawdziłam ją na wikipedi... ONA JEST TAKA STARA ?! (w porównaniu do SHINee) nie wierzę !
    Muszę sprawdzić jej wzrost... Bo SHINee wyglądają przy niej jak goryle ;D ale i tak są słodcy ^^
    Myślę czy by sobie nie sprawić takiego różowego żakietu...
    Hahaha ulubiony kolor Dary to różowy xD
    Tao ^^ wcześniej chyba porównałam go do misia koali ? albo do pandy ? nie pamiętam, ale chyba jego porównałam do misia koali, a Krisa do pandy... ale chyba powinno być na odwrót :D
    Muszę sobie załatwić kalendarz ! Z tych świąt, które mam zapisane na kartce to następne są urodziny Bekona w niedzielę... A ja w sobotę idę na przyjęcie urodzinowe do koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mega zwałę z tych zdjęć!!
    Full House... Jezu to jest maega dobre! Heechul jest debeściakiem i jego angielski! ^^<3
    siora mi pokazała ten zwiastun z Kibumem i o mało jej tam nie zjechałam. Jaki on ma uśmiech^^ IJAAA.. :D

    OdpowiedzUsuń