poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Taemin w Immortal Song 2 - Ecstatic Confession + SuJu "Opera & TTS "Twinkle"

Dopiero wczoraj ponownie zaczął mi działać blogspot.
Nie mam pojęcia co się stało, ale już wszystko ok. ;)

Jestem już po testach. Myślałam, że z moim zerowym przygotowaniem pójdzie mi gorzej, ale jestem z siebie zadowolona.

Przez tą długą nieobecność mam spore zaległości na blogu.. Pewnie pominę kilka istotnych wiadomości. Przepraszam.

Szkoda, że nie mam MTV ;<
Z 4 na 5 maja o północy zostanie emitowany kawałek koncertu Big Bang.

~*~

Na początek

Maknae Taemin

Ostatni występ! Według publiczności zdecydowanie najlepszy. Wygrał trzy razy! Jednak ostatecznie przegrał z Im Tae Kyungiem.
Widać było, że Taemin na swoim ostatnim występie chciał dobrze się zabawić i zaprezentować swoje wielkie umiejętności taneczne. To właśnie dzięki temu porwał całą publikę!

Kocham każdy odcinek z Taeminem. Na pewno nie raz jeszcze je obejrzę.. :)


Super Junior 

Kiedy pierwszy raz usłyszałam o nagrywaniu MV do tej piosenki byłam wniebowzięta! Uwielbiam ten kawałek, aczkolwiek w wersji koreańskiej. Japan też mi nie przeszkadza. jest to jedna z tych piosenek, które mogę słuchać nawet w tym języku. Jednak gdy słyszę jak Siwon mówi "a taśma" uśmiecham się mimowolnie. ;) 
Teledysk bardzo przypomina mi Perfection wykonane przez SuJu-M.
Ogólnie.. Jestem bardzo zadowolona. ^^


GIRLS' GENERATION (TTS)

Trio złożone z Taeyeon, Tiffany i Seohyun. Niezbyt za nimi przepadam, ale po teaserach wydawało mi się, że piosenka może przypaść mi do gustu.

Muszę jednak powiedzieć, iż myślałam, że kawałek będzie wykonany lepiej. Nie porywa.. Podoba mi się praktycznie sam refren.
Chłopaki z EXO ratują sprawę! Uwielbiam na nich patrzeć!

EDIT:
lool. zmieniam zdanie. piosenka tak wpadła mi w ucho że aż nie mogę się jej pozbyć : o
~*~

Na dzisiaj to chyba wszystko. Niedługo przyjeżdża kuzynka z Warszawy, aby namówić moją mamę na przyjazd. ;)

Czekam na paczkę z Belgii! ♥


Gdy pewna noona podeszła do Se Huna nie mówiąc zupełnie nic, spytał się jej “Noona, czemu nic nie mówisz? Nie tęsknisz?”
  
hahahahahah
kocham!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz