środa, 6 czerwca 2012

Happy Birthday Kim Hyun Joong

Miałam nie dodawać, jednak potem byłabym na siebie zła.

A więc tak. 
Kim Hyun Joong
Człowiek o najwspanialszym sercu.
Kiedy to ja Cię pokochałam? Pewnie po BOF, a potem jeszcze bardziej przy Playful Kiss ♥


Dobra. Jestem beznadziejna w dodawaniu notek, ale wyszłam z wprawy..
Teraz raczej będę dodawała coś częściej.


Życzę po prostu wszystkiego co najlepsze, żeby ten cudowny uśmiech nigdy nie schodził z Twojej twarzy i żebyś na zawsze pozostał tak wspaniałym i ciepłym człowiekiem. 
Ach! I mam nadzieję, choć uwielbiam Twoje solowe piosenki, że jednak SS501 podpisze kontrakt z wytwórnią i powrócicie jak zespół.


Dzisiaj dobry dzień. Nie zaliczałam z niemieckiego, od jutra wolne, a po południu "wesołe przeżycia na promenadzie"! :)

PYZY PYZY PYZY PYZY PYZY Z MIĘSEM PYZY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz