piątek, 22 czerwca 2012

Happy Birthday! x2


Dzisiaj urodziny obchodzi najwspanialszy człowiek na ziemi!
Jest to jeden z Koreańczyków z którym najbardziej chciałabym się spotkać. :)
 

Dzięki Tobie moja gitara powróciła ze strychu, a kursy internetowe stoją przede mną otworem XD


Kocham. Najlepszego. ♥

Dzisiaj urodziny obchodzi także Lee Minho. Zatem znalazłam pewne zdjęcie.



Teraz mam jeszcze mniej czasu żeby cokolwiek tutaj dodawać. Całe szczęście, że ta sprawa z administratorem okazała się w porządku. :)


Ale mam zamiar opisać tutaj kilka rzeczy.

Dramy:
Heartstrings
Playful Kiss
Skip Beat
K-POP Extreme Survival
Mary stayed out all night

Koncerty:
Super Show 2
Blue Storm

Teraz biorę się za oglądanie Love Rain i Coffee Prince.


Gorąco polecam film "Keith"! Jesse McCartney gra tam rewelacyjnie.
Film bardzo podobny do "Szkoły uczuć". Aż dziwne, że wcześniej go nie widziałam.

3 komentarze:

  1. Chętnie poczytam twoje recenzje na temat dram... Ne zawiedziesz się na Coffee Prince! Jak na razie cały czas jest na pierwszym miejscu moich ulubionych dram! <3 Gong Yoo i jego uśmiech No rewelacja!
    Oglądałam fim Keith - świetny jest! Zakończenie filmu powaliło, a McCartney aż nie mogłam uwierzyć że on umie tak grać :D
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu... Chętnie może coś obejrzę. Widziałam ponad 100 dram koreańskich i japońskich. Może coś przegapiłam ^^
    PS stretched-jellies.blogspot.com < jak znajdziesz wolną chwilę możesz zajrzeć na mojego bloga z opowiadaniami powiązanymi z SHINee

    OdpowiedzUsuń