niedziela, 19 lutego 2012

U-KISS + Music Bank w Paryżu

Mam obsesję na punkcie tej piosenki, a że chcę napisać coś o Music Bank, to dodaję nagranie z ich występu.

To tak.
Jestem zadowolona, bo miałam dobrą jakość i transmisja prawie się nie zacinała!
Ogólnie cała ta akcja mi się spodobała.
Ucieszyłam się gdy zobaczyłam Polską flagę "SHINee Polnad" i pełno transparentów z napisami typu "2Min".
Występy były dobre, ale chwilami nawalały im mikrofony..
NAJLEPSZE WYSTĘPY: SHINee, U-KISS, 2PM, Beast, SNSD
BRAKOWAŁO MI: Super Junior, TVXQ, f(x)

A teraz słodka sesja U-KISS









Jestem strasznie zmęczona : O
Mimo, że się uczyłam- i tak nic nie umiem -,-

Idę poczytać ^^

1 komentarz:

  1. świetny blog! + jest nawet jedno z moich ulubionych zdjęć Kevina ;d
    oby tak dalej^_^

    OdpowiedzUsuń