poniedziałek, 27 lutego 2012

You're Beautiful ♥

Piosenka najwspanialsza ze wszystkich. To właśnie na niej się popłakałam..

Obejrzałam jedenaście odcinków i jestem zachwycona.




Shin Woo (Jung Yong Hwa)



Wokalista i gitarzysta zespołu CN Blue.
Pierwszy bohater. Jak dla mnie najlepszy. Ile bym dała, żeby mieć przy sobie właśnie taką osobę. Kogoś kto zawsze cię wysłucha, kto twoje szczęście ceni ponad swoje, kto zawsze ci pomoże i będzie przy tobie bez względu na wszystko. Oppa, kocham Cię! ♥


Hwang Tae Kyung (Jang Gegun Suk)



Na początku go nie lubiłam. Był wredny, arogancki i egoistyczny. Z jednej strony mi się to podobało, ale jednak z drugiej było to trochę przesadzone. Później kiedy zaczął pomagać i  troszczyć się o "swojego kolegę z grupy" zaczęłam go lubić coraz bardziej.

Jeremy (Lee Hong Ki)



Główny wokalista zespołu F.T. Island.
Człowiek komedia.
W filmie gra głupola, który nigdy nie wie o co chodzi. Postać cholernie roztrzepana i wesoła. Przez większość czasu myśli, że jest gejem, gdyż zaczyna zakochiwać się w koledze z zespołu. „Pomarańcz jest od niego mądrzejsza” Ale żeby nazwać psa Angelina Jolie? XD


 Go Mi Nyu (Park Shin Hye)


Królicza świnka.
Nie przypadła mi do gustu. Podejmuje denerwujące decyzje, za dużo przeprasza i nie dopuszcza do siebie Shin Woo.. Udaje swojego brata Go Mi Nam, bo ten z pewnych przyczyn nie może podpisać kontraktu z zespołem. Na początku miał być jeden dzień, potem okazało się, że będzie musiała udawać go miesiąc. 
Cholernie nieporadna.





No jak można nie chcieć kogoś takiego?!

Kurde.. Jeden z najgorszych dni w szkole. Nie dość, że klasówka z matmy była okropna, to jeszcze Józek zapytał mnie z historii! Nie wytrzymam do końca tygodnia.
Ha! Jeszcze ten bezsensowny test z religii o_O
Mam ochotę zatracić się w dramie, ale nie chcę tak szybko wszystkiego obejrzeć.. Jednak czuję, że się nie oprę :P
Jeszcze ta Antygona! Ale w sumie.. To jest na środę.. Z wosu, fizyki i chemii też się nie nauczę.. więc.. chyba zaraz włączę sobie kolejny odcinek XD

4 komentarze:

  1. Jezu Ty czytasz wgl co ja piszę u mnie na blogu? Bo jak jestem tu to mam deja vu XD hmm.. Yonghwa? No nie spodziewałam się. Z Pewnością kiedyś to obejrzę, ale nie szaleję aż tak bardzo ;p w Końcu to nie Jonghyun czy Minhyuk xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę wytrzymać przez niego.. Zamiast siedzieć i pisać sprawdzian, to myślę o nim : O ♥ !

      Usuń
  2. Hehe ja też wolę Jonghyuna :D Ja miałam dzisiaj beznadziejny sprawdzian z historii, a na WOSie zapytała mnie z prasówki... Czy ty też widzisz kolejne podobieństwa między nami czy to tylko mi coś odbija ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu Miecza Prawdy są już same podobieństwa XD

      Usuń