sobota, 7 kwietnia 2012

EXO PLANET

Miałam dodać Super Show, ale że dzisiaj masowo oglądałam EXO...
Na początek

EXO SHOWCASE 

Podaję link tylko do pierwszej części.
Występy były dobre. Uśmiech nie schodził mi z twarzy ani na chwilę.
Dzisiaj wręcz rozwalił mnie Su Ho. Wielbię Cię Oppa. Twój uśmiech doszczętnie pochował mój smutek. Potrafisz poprawić człowiekowi humor.
Za to przeraził mnie głos Krisa. Nie kiedy śpiewał, ale kiedy powiedzieć swoje pierwsze zdanie. Zaaatkało mnie. Rozumiem już dlaczego dla niektórych jest mroczny.
Co jednak nie zmienia faktu, że go uwielbiam.
Dobry pomysł z pokazywaniem tych nagrań od fanów. Dla mnie to taki miły przejaw zainteresowania nami. :)
Łuhu! Była nawet dziewczyna z Polski. ^^


I nagle.. Sprawdzam kanał SM na YT i tada! MV "Mama"!

EXO-K

EXO-M

Dobra. Wiedziałam już po samym teasterze, że będę w siódmym niebie. I nie myliłam się. Piosenka świetna. Nie wiem która wersja bardziej mi się podoba. Zawsze mam z tym problem. Teledysk lepszy wydaje się w EXO-K, za to piosenka w EXO-M.. Oczywiście pomijając to, że język koreański wolę sto razy bardziej niż chiński, wokal bardziej przemawia do mnie w wersji chinese. Kolejny trafiony punkt: chorał gregoriański! "łaaaaaaaa" mniej więcej tak wyglądała moja reakcja. Nie wiem z czego to się wywodzi, ale lubie takie klimaty w piosenkach. Oczywiście nie całe piosenki śpiewane chórkowo, ale bynajmniej jakiś fragment tekstu. Tak jakby wszystko było z innej planety. Ale to tylko takie moje skromne zdanie. Hm.. Teraz dalej. Wielki szok i tak zrobiły na mnie te pomalowane twarze. Jakby nigdy nic BAAAM! wyskakują sobie i drą japy. :] Podobało mi się też to co w tym teledysku zrobili ze światłami i wodą. Powtórzę się- wszystko wyglądało jak z innej planety. Jednym słowem mistrzostwo. Kłaniam się nisko.. Jestem zachwycona.


~*~

A teraz z innej beczki. 
Jutro wielkanoc. Bla bla bla.. Jajka poświęcone. Jutro z samego rana do kościoła i znowu mini zjazdy rodzinne.
Mimo to chcę życzyć wam wesołych świąt, smacznego śniadania etc etc. 
Jakoś te święta nie są dla mnie powodem do składania jakichkolwiek życzeń. To nie to samo co Boże Narodzenie.

 Yeah! W tym roku chyba bardzo mi się nudziło, bo zrobiłam sobie pisanki z twarzami, a co tam! :)
jeśli uda mi się zgrać zdjęcie z telefonu, to aż je tutaj wstawię.

a teraz żegnam. do jutra! bo muszę zawitać tutaj na chwilę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz