sobota, 14 kwietnia 2012

Taemin w "Immortal Song 2" - Saving My Hubby


Ta piosenka ogólnie nie podobała mi się w oryginale, więc Taemin nie miał zbyt dużego pola do popisu. Bynajmniej dla mnie. Jednak muszę przyznać, że lubię kiedy ma spokojne występy. Kiedy stoi i skupia się tylko na tym jak ma zaśpiewać, jak bardzo pociągnąć następną nutę.

Niestety, jest to dla mnie jeden z mniej lubianych występów. O ile się nie mylę, ten jest już ostatnim? Szkoda. Lubiłam go tam oglądać. ;<

Z tego co wiem, to w IS występował też Jonghyun. Czekam aż Onew się za to weźmie! Albo ktoś z SuJu.

~*~

Notka mało wyczerpująca, ale muszę przepisać lekcje i ogarnąć się trochę.
W poniedziałek mam tą paskudną klasówkę z historii. Czekam na ściągi i liczę na cud.

Wczoraj było tak zimno i marzłam na dworze, a dzisiaj taka piękna pogoda od samego rana. ♥

Zamawiam płytę EXO. Tylko nie mam zielonego pojęcia czy wersję koreańską czy chińską. Uwielbiam piosenki EXO-M. Ale chyba jednak zamówię EXO-K. Może jeśli mama nie będzie robiła większych problemów, to zamówię też chinese, ale trochę później. Albo zakupie w tej wersji następny album. :)
Prooblem


żegnam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz