czwartek, 12 kwietnia 2012

Happy Birthday Se Hun


Maknae ma dzisiaj urodziny.. Nie znam Cię jeszcze zbyt dobrze.. Wydajesz się taki małomówny. To pewnie dlatego. Ale to dopiero początki. Mam czas, żeby to wszystko nadrobić.
Jednak na pierwszy rzut oka wydajesz się naprawdę uroczy. ♥ Wyglądasz na dojrzałego człowieka, który wie czego chce. Tego się trzymaj!


Aj.. Zdjęcia jeszcze z samego początku. Zaraz pododaje jeszcze przecudownie seksistowskie gify zapożyczone z exopoland.

Ekem.. Wracając. Jak zawsze, życzę Ci wielu sukcesów, bo jeszcze długa droga przed Tobą. Pamiętaj, nigdy się nie poddawaj, zawsze wierz w siebie. To bardzo ważne. Chcę życzyć Ci też zdrowia.. Bądź z nami jak najdłużej.


LOOL. Nie mogę wyrobić przez to. Zbyt..... ach... Lepiej nic nie mówię. :)

A teraz życzenia od Lu Hana:
"Se Hun-ah, jutro są Twoje urodziny. Po urodzinach będziesz już rok starszy. Mam nadzieję, że będziesz bardziej dojrzały i wrażliwy. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Korei. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!"

dołączam się


Przepraszam za tą całą notkę. Kurde. Nie mam na nic siły. Ten konkurs całkowicie mnie wymęczył. Ha! Mam zajebiste szczęście! Jaki wylosowałam numerek startowy?! 13! (już chyba trzeci rok z rzędu -.-) Jednak trzynastka okazała się dość szczęśliwą liczbą. Mimo tego, że było tak zimno, aż dostałam chrypy i na końcu głos mi się zaciął. Suuuuuper. Nie mniej jednak.. Sponsorzy postarali się w tym roku. Nie ma co. Nagrody całkiem całkiem. Takie miłe zakończenie mojej przygody w konkursie z poezji angielskiej.
AA! Muszę napisać jeszcze o tym jakże przecudownym kolesiu! Kurde nie dość że taki przystojny, to jeszcze z takim głosem. Wyszedł, a mnie po prostu zatkało. Najpiękniejszy występ dzisiejszego dnia.
Trzeba też pochwalić zespół, który na żywo grał na instrumentach. Podziwiam tego perkusistę!
Choć wokal nie był aż tak dobry, to cieszyłam się na widok elektrycznych gitar i perkusji.


słodkie 

생일 축하합니다

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz