piątek, 20 kwietnia 2012

Happy Birthday Lu Han

Dzisiaj notka będzie bardzo, bardzo skromna. Nie mam siły żeby dodawać tutaj cokolwiek, ale dzisiejszy dzień jest bardzo wyjątkowy.


Najwspanialszy z EXO-M.
Jestem w takim humorze, że nawet nie stać mnie na ładne i miłe życzenia.
Jednak mam nadzieję, że będziesz wiecznie szczęśliwym i pogodnym człowiekiem, któremu wszystko będzie układało się pomyślnie.
Niedawno mieliście debiut, więc życzę też wytrwałości. Na pewno będzie Ci potrzebna. Nigdy się nie poddawaj!


Mimo iż notka jest dzisiaj wyjątkowo okropna, to i tak wiesz, że Cię uwielbiam, prawda? :3
Jesteś przecudownym człowiekiem.

Ha. Dzięki Tobie miałam wspaniały dzień. Bynajmniej do wieczoru. Teraz jest trochę gorzej. Ale dam radę.

słodkie

Stwierdzam że kocham dzisiaj moją mamę i brata : o
czekam do końca miesiąca ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz