poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kangin is back!

Ach. Mam ochotę się popłakać ♥






Kangin powrócił. ♥
Aż mi się ciepło na sercu zrobiło. Niezmiernie się cieszę z tego powodu. 
Przez cały dzień powtarzałam że Kangin wychodzi z wojska. W szkole na serio mają mnie dosyć : o 
Nie mam zbytnio czasu żeby pisać tutaj cokolwiek, bo muszę iść na zakupy. ;<
Teraz czekam na Heechula! ♥
~*~

Jutro jadę na kolejne dni otwarte. Pewnie gdzieś się tam zgubimy, ale to nie ważne.

Boże! Szkoła dzisiaj dobiła mnie dostatecznie :o
Nie dość, że (znowu powtarzam) mamy przyjebanego dyrektora, to jeszcze klasówka z historii mnie rozwaliła.
Jak dobrze, że Kasia choć trochę się nauczyła. ♥



LOL! BEZSENS!

2 komentarze:

  1. Ale to jest nie fair, bo Ryeowookowi nawet nie dali go dotknąc xD
    Ale ja kocham te ich grupowe ''tulimy''

    OdpowiedzUsuń
  2. O IJAAA!! Jaka radość... byza z niego! Ale i tak go uwielbiam! Świetny koleś!
    Szkoda, że nie ma wszystkich chłopaków! Ale i tak się wzruszyłam! Piękne T.T

    OdpowiedzUsuń