piątek, 2 marca 2012

F.T. Island - After Love

 A teraz przyszła kolej na F.T. Island!
Strasznie spodobała mi się ta piosenka i teledysk.
Nie mam jeszcze wprawy w odgadywaniu kto jest kto, więc jeśli pomylę się przy podpisach zdjęć- wybaczcie ^^ Jednak mam nadzieję, że nie będzie żadnych błędów.

HongKi

JongHun

SeungHyun

MinHwan

JaeJin


Nie mam pojęcia kogo najbardziej lubię.. Co chwilę najlepszym (pomijając HongKi) jest ktoś inny.. Trzeba jeszcze trochę poczekać.

Mama woła mnie na jakiś program taneczny. Dziwne.. Schodzę z komputera i idę zobaczyć co znowu polsat (?) wymyślił.
Dzisiaj w szkole wyjątkowo nudno-dziwnie. Cały czas siedziałam i czytałam książkę Natali. Na przerwach, na lekcjach. Aż w końcu Józek podszedł i pytał się co tak zawzięcie czytam : o
Wf był dzisiaj wyjątkowo fajny. Było nas tylko pięć, bo reszta dziewczyn nie przyszła, a chłopaki byli zwolnieni. Pograłyśmy sobie w króla potem kiedy chłopaki czekali na sks pograliśmy w kosza. Taki wf mogę mieć cały czas! Bez wkurwiających dziewczyn...

Nie pojmuję czego oni chcą od grupy krwi 0. Jak można się bać osób z tą gupą krwi? PF!

Znalazłam jakąś dramę.. Fabuła podobna do YB. Dużo osób ją poleca. My girl. Słyszał ktoś o niej?


dziękuję
żegnam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz