wtorek, 6 marca 2012

Super Junior & SNSD "SPAO"

 Uważam ten teledysk za słodki. Nawet pojawił się tam HongKi!

Tyle się naczytałam i stwierdzam, że w te wakacje sporo się działo. To nagrywanie jakiś teledysków dla Heechula, to jakieś inne konkursy. Nawet w Warszawie odbył się zlot miłośników k-popu. Jeju, jak ja strasznie chciałabym pojechać na coś takiego. Poznać masę osób, które mają takie same zainteresowania i z którymi byłoby o czym pogadać *.*








Jak ja lubię te koszule w kratę ♥
SZOK! Byłam dzisiaj na spotkaniu w kościele. Mam chyba trzy nieobecności. Kurde.. od 18 do 20 a co tam! 
Tata dzisiaj do mnie "ucz się na testy!" no sikam XD
Jeny, dzisiaj znowu takie tam pogawędki typu "gdzie idziesz dalej do szkoły?". Męczy mnie to wszystko. 







Siedzę przed tą szafą i nie wiem jak się ubrać. Nie mam żadnych ciemnych spodni -.- i już punkty za galowy strój lecą w dół- za buty, za spodnie. Do tego jeszcze nie mogę znaleźć mundurka : o






Z całej sesji najlepsza Sooyoung!
Leeteuk też słodko wygląda w tym niebieskim ^^ No i oczywiście boski Yesung i Donghae! ♥

1 komentarz:

  1. Aaaah ! Jak ja tu dawno nie byłam ! Miałam za dużo spraw na głowie, ale wszystko nadrobiłam ^^ Muszę przyswoić FT Island ;D HongKi jest taki śliczny ^^ Z resztą w tej sesji Leeteuk mnie powalił ! I Donghae oczywiście też ! Matko, jak ja ich kocham ! ^^
    Chyba zrobię listę podobieństw między nami, bo o ile się nie mylę to napisałaś, że masz grupę 0 (czyli taką jak ja xD)
    Ja nawet jeszcze CN Blue nie przyswoiłam a tu FT Island dochodzi ;( Kiedy ja będę miała na to wszystko czas ?!
    Też mam dość tych pytań o szkołę ;D
    Przynajmniej przyswoiłam T-arę i F(x) :D (chociaż umiem odróżniać tylko Sulli, Lunę i Amber... ale piosenki pościągałam i znam :D)

    OdpowiedzUsuń