środa, 21 marca 2012

Taemin w "Immortal Song 2" - Wrongful Meeting


Dziwne. Jakoś nie szaleję... Trochę kojarzy mi się z Terminal Mapo, bo było tutaj więcej tańca niż śpiewu. Do tego Amber z f(x) zabrała mu połowę tekstu. Jednak nie zmienia to faktu, że występ i tak był bardzo dobry. Taemin świetnie zatańczył i pięknie zaśpiewał (szczególnie podoba mi się jego przeciąganie ♥).

Jak zwykle został bardzo, ale to bardzo chwalony za występ i ja jak najbardziej dołączam się do nich wszystkich.

~*~

Dawno mnie tu nie było
Ach. Męczy mnie już wszystko. Miałam dodać jakieś zdjęcia, ale mam zastępczy komputer i nie mogę na niego ściągać zdjęć. A jakoś nie chciało mi się na razie dodawać linków z internetu.
I znowu nie będę miała zakładek!

Nie byłam dzisiaj w szkole. Jakoś nie miałam ochotę na żadne ognisko, więc powiedziałam mamie, że zostaje. Nawet nie protestowała : o
Przez to że zostałam w domu widziałam masę dzieci idących topić marzannę i dwie dziewczyny jadące na koniach w stronę parku : o

Już podają wyniki z próbnych testów. Jestem zadowolona tylko z polskiego. Zobaczymy jak będzie z historią i WOS-em. Matematyka i część przyrodnicza- tragedia!

JEEEEST! ZNALAZŁAM! KGOTBODA NAMJA! KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM! KOLEJNE CUDOWNE UŚMIECHY I KOLEJNA DAWKA PŁACZU
jak na razie nic więcej nie powiem


idę dalej przepisywać numery na telefon

Goodnight everyone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz