czwartek, 1 marca 2012

SHINee "Spring" + "Smart"







Posiedziałam sobie dzisiaj na podłodze opierając plecy o ciepły kaloryfer. Poczułam się tak jak dawniej, kiedy byłam jeszcze mała i bawiłam się czym popadnie. Niestety, te czasy minęły.. Nie jest już tak beztrosko i słodko
Pamiętaj.. Nie mów niczego zbyt pochopnie. Mogę w końcu nie wytrzymać i wyrzucić z siebie to wszystko, co siedzi we mnie już od długiego czasu. Nie mów czegoś, czego możesz potem żałować.




Dziwne.. Nauczyciele nic nam dzisiaj nie zadali.. Oczywiście nie licząc niezawodnego księdza i zadania z religii.. Na sprawdzian z angielskiego też się nie uczę. Cieszę się, że nie będę jutro zaliczała z geografii- nie mam siły żeby się tym zająć.
Jest dopiero 20:30, ale chyba położę się spać.. I tak nie mam co robić.


Obejrzałam już wszystkie odcinki. Trzy ostatnie- piękne. Nie pamiętam kiedy ostatnio płakałam tak na jakimkolwiek filmie. Uwielbiam zarówno Tea Kyung'a jak i Jeremiego. Jednak moim ukochanym dalej zostaje najcudowniejszy i najwspanialszy Shin Woo.
Zobaczyłam też Behind the scenes. Akurat po takiej ilości płaczu, przez obejrzenie tego filmiku na mojej twarzy pojawił się uśmiech. I jeszcze jedno... O MÓJ BOŻE CZY ONA TAŃCZYŁA RING DING DONG?! Aż ją polubiłam. Kilka razy  pojawiło się nawet "Sorry, Sorry" SuJu.

Teraz będę musiała poszukać jakiejś innej dramy. Może zobaczę Heartstrings? Ale znalazłam tylko kilka odcinków po polsku, a niezbyt chce mi się oglądać po angielsku. Jednak.. Jest tam Yonghwa! Więc pewnie się skuszę.


정용화 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz