poniedziałek, 12 marca 2012

SHINee "Sherlock"

Tak jak obiecałam. Zdjęcia z comebacku ^^

MINHO



TAEMIN



ONEW



KEY



JONGHYUN



JONGHYUN TWITTER

@realjonghyun90: 뭐라구?!티져가 야하다구?!
Co proszę?! Nasze teasery są zbyt wyzywające?!

Na obrazku: Słuchajcie no uważnie!! To Wasze myśli są zboczone!

Rozwaliło mnie to XD

Ta tak.. Nie mam pojęcia czyje zdjęcia podobają mi się najbardziej. Chyba Jonghyuna i Key.. Albo Taemina? Jakoś Onew i Minho nie podobają mi się w tych fryzurach. Choć Taemina wolę w krótkich włosach.

Dopiero co wróciłam. LOL. Nie wiem po co tam byłam. -.- Oj, dawno się tak nie wkurwiłam na zakupach!

Przez wyjazd nawet nie nauczyłam się na fizykę, a taka pora jak teraz jest dla mnie zdecydowanie za późna.. Mój mózg nie pracuje już w odpowiednim tempie..

SM TOWN "I AM"

Jakie to jest fajne ^^ Słodko tutaj powychodzili. Nawet Sungmin mnie nie irytuje! : o

Zachciało mi się znowu objerzeć jakiś koncert.. Dalej SuperShow?

Jestem strasznie ciekawa czy te wszystkie listy, e-maile i wiadomości trafiają tylko do sztabu SM czy dostarczają je także do członków zespołu. Muszę przyznać.. Całkiem fajna sprawa :)

Mam pełno gifów, których nie mogę teraz dodać, bo pewnie wyjdzie na to że zgapiam po Tobie. ;


PRZYJEŻDŻAJ JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUŻ!

1 komentarz:

  1. Mi najbardziej podoba się sesja Key ^^ Nie wiem czemu, ale od początku czułam, że będzie mi się podobać ;D Z Taeminem wg mnie przesadzili... nie chodzi mi nawet o odkrytą klatę, bo to jeszcze bym przeżyła, ale odkryta klata + takie włosy ? Jak dla mnie to za dużo :D
    A ja miałam się uczyć na chemię... Niestety, ale nie wzięłam sobie ani zeszytu, ani książki ze szkoły -.-

    OdpowiedzUsuń