niedziela, 4 marca 2012

Yonghwa "The Suit House"







Ile CN Blue ma świetnych zdjęć! Nie mogę przestać ściągać : o
I jutro znowu do szkoły.. Kolejny tydzień wielkiej męki. Nawet nie zajrzałam jeszcze do książek. Te weekendy mijają zdecydowanie za szybko.
Oglądałam wczoraj Do Re Mi Fa Sol La So Do. To na serio ma tylko tyle części?
Trzeba przyznać, że Jang Geun Suk był tam strasznie słodki. Ale zachwycił mnie też urok Jung Euh Cheol.
Ogólnie, było to strasznie pokręcone.
Na ostatniej części nie mogłam pohamować łez. Nie wiem co się stało, ale tak mnie to.. wzruszyło? Po prostu, to w jaki sposób on krzyczał było dla mnie tak bardzo emocjonalne, że łzy same zaczęły mi spływać i nie mogłam wykrztusić z siebie ani słowa.

Dzisiaj za to chciałam obejrzeć Heartstrings. Już nawet ściągnęłam sobie jeden odcinek po polsku, ale oczywiście u mnie zawsze muszą być problemy, więc nie chciało się odtworzyć.
Dlatego właśnie zaczęłam oglądać Oh! My Lady. Siwon jest tam tak całkowicie inny, że aż na początku nie mogłam się przyzwyczaić.

Muszę jeszcze posprawdzać w jakich innych dramach grał Jang Geun Suk.


kocham

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz