niedziela, 11 marca 2012

SHINee "Vogue Girl"










Dziwne, że nie dodawałam tych zdjęć wcześniej : o
Nawet Jonghyun wygląda tutaj ładnie.

WOW! Zaczęłam robić nagłówki. Na razie mam jeden z SHINee i zaczynam robić z SuJu. Tylko głupio, że do zdjęcia SHINee pasował tylko różowy kolor, bo takiego bloga pewnie nie zrobię.. Chociaż może..

Nie mam co robić. Zaczęłam oglądać My girl, ale coś pierwsza część odcinka mi się nie spodobała i zostawiłam. Teraz oglądam Zagubionych.

Jutro mam klasówkę z chemii. Przeczytałam wszystko z podręcznika, a nie zapamiętałam ani słowa. Dam sobie z tym spokój.

Hmm, dziwne ale zdjęcia Key z sherlocka nawet mi się podobają.. Ale i tak dla mnie cała ta sesja nie jest zbyt dobra. Mam nadzieję, że Jonghyun nie będzie miał tego zdjęcia, które widziałam : ooooooo

MIN WO DANCE!

U-KISS Man Man Ha Ni

SUPER JUNIOR Bonamana

SHINee Lucifer

2PM Heartbeat

LITTLE KIDS
SUPER JUNIOR-M  Super Girl

Pierwszy filmik pokazała HANA!
Sikałam z tych nagrań XD
Utalentowane dziecko.
Jaka charyzma!



I TEN KTÓRYM JARAŁAM SIĘ NAJBARDZIEJ
KRIS

Gdyby połączyć EXO-M i EXO-K.. Dla mnie idealny skład wyglądałby tak:
Kai, Luhan, Kris, Sehun, Chanyeol, Beakhyun, Suho

2 komentarze:

  1. Bo ta fota Jonghyuna to nie odpowiednia jest bo tu się ma od razu zbereźne myśli xD
    A mnie się ta sesja z Sherlock nawet podoba ale nie cała. Wiadomo. Nie każdemu się musi wszystko podobać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja jest świetna.. jak pięknie wyglądają *.* Ja jestem zakochana w zdjęciach Key z Sherlocka. <3Ten dzieciak jest czadowy... pamiętam jak go znalazłam, bo Key tańczył Man Man Ha Ni... czadowy jest jak leciał z chłopakami Bonnamane ^^ Czad!
    A KRIS <3 O matko, uwielbiam GO :D
    A kocham Taemina włoski na tych zdjęciach... te urocze rude kendziorki ^^

    OdpowiedzUsuń