sobota, 3 marca 2012

Taemin w "Immortal Song 2" - Terminal Mapo



cr: monmonsnowSeason9 @ YT | PP2pinkyTOP89 @ YT

Mimo iż wolę Taemina w wolnych utworach, to muszę przyznać, że ten występ też mi się spodobał. Nie tak jak poprzednie, bo było trochę mało śpiewu, a więcej tańca. :)


Krytyk muzyczny Kang Keon uśmiechnął się z zadowoleniem po obejrzeniu występu Taemina i powiedział: "Doskonale wykonał Mapo Terminal. To był najwspanialszy występ w Immortal Song 2, jaki kiedykolwiek widziałem".

"Mapo Terminal" to piosenka wydana w 1967 roku. Taemin, urodzony w roku 1993, wyjawił swój ambitny cel, mówiąc: "Utwór wydany jeszcze przed moimi narodzinami zdawał się obcy, ale został prze-aranżowany na swingową wersję. Wygrałem raz w zeszłym tygodniu, ale chciałbym wygrać dwa razy".

cr: Replay Team

Jaewon na Twitterze o występie Taemina:

@Famous_Jae: 태봉이 오늘 방송한거보니 무대직전까지 전화상으로 떨던 녀석이였는데 ㅋㅋ 영상보니 잘했네여 나도 모르게 미소가 ㅋㅋ 조르고 졸라서 해준건데 태봉이좌식 맘에 드네여 담주도 기대해쥬시구 이늠에 가능성을 더 많이 믿음을 주시길!!

@Famous_Jae: Widząc, jak Taebong poradził sobie dzisiaj w programie, trząsł mi się przez telefon, dopóki nie nadszedł jego występ keke. Oglądałem nagranie i dobrze mu poszło. Nieświadomie się uśmiechałem keke. Pomogłem mu, bo ciągle mnie męczył i męczył, ale naprawdę lubię tego dzieciaka Taebonga. Proszę, wyczekujcie kolejnego tygodnia i wierzcie w jego umiejętności trochę bardziej!!

cr: Replay Team

 


Nie mam co robić na tym komputerze, a w TV też nic nie ma. 
Może poczytam? Może włączę sobie Zagubionych? A może kolejna drama? Kurde, nie wiem.

Byłam dzisiaj u fryzjera. Nareszcie! Tak jak myślałam- przyjął mnie bez kolejki.
Jezu.. Nie mam pojęcia nawet co napisać.

Byłam u Oli. ;)
Naoglądałam się tych głupich dzieci, że aż mnie mdli >.<

Wszystkiego najlepszego! ♥


Już każdy to śpiewa? XD

1 komentarz: