środa, 28 marca 2012

SHINee w Sukira Kiss The Radio + tweet Yesunga



Przedziwna rzecz! Ostatnio Sungmin nie jest dla mnie irytujący!
 SZOOOOOOK

Dzisiaj dzień nie był wcale taki zły. Ha! Znowu dowiedziałam się że jestem ślepa jak kret i powinnam nosić okulary. Ciekawe czy w końcu pójdę do tego okulisty. Głupia ja.






Jak ja lubię te zdjęcia :) Uwielbiam to jak Onew tutaj wygląda! Taki uroczy, słooodki. ♥

Siedzę na tym Interpalsie i stwierdzam, że nie mam co robić. Weszłabym na chat!! Ach, brakuje mi tego. XD Nawet tego, że prawie nigdy nie było wiadomo kto o czym gada ^^

Ej. Zadaje ktoś te pytania do SHINee?
Ja się miałam zebrać i o coś zapytać, ale nie wiem..
Czytałam ostatnio, że będzie coś podobnego organizowane z EXO. Tylko dla nich musisz nagrać video z tym jak się przedstawiasz, skąd jesteś, ile masz lat i jakie masz do nich pytanie. wstyyyyd.


@shfly3424: 오늘샤이니동생들컴백이어서 응원다녀왔습니다^^ 비쥬얼은거의모..친구같죠? ㅎ
Nasi lśniący dongsaeng mają dzisiaj swój comeback więc przyszedłem, aby ich wesprzeć ^^ Biorąc pod uwagę kwestię wizualną… to właściwie wyglądamy jak przyjaciele, prawda? ha

Czyż Yesung nie wygląda tutaj wspaniale? Znowu nachodzi mnie na słodkie rzeczy.

+ Muszę to napisać!
Miinah! Dziękuję! Nawet sobie nie wyobrażasz ile ja na to czekałam :D
Jesteś wielka i pamiętaj że to przez Ciebie zawalę jutro wszystkie sprawdziany. ♥

10 komentarzy:

  1. Niee, nie, jakoś nie pociesza mnie ten fakt.
    Nie wolno Ci zawalić sprawdzianów! Wyślę Ci swoją wiedzę Szawolsową drogą. ^^
    Ach, te zdjęcia są piękne, kocham każde po kolei. Wiesz, co doceniam najbardziej? Że Onew jest taki... zwykly. Tak, zwykły. Normalny, naturalny. To jest naprawdę pięknie. Za to dostaję spazmów, gdy widzę Key z eyelinerem i pomalowanymi paznokciami <3 Mam słabość do takich chłopaków (to tłumaczy moją obsesję na punkcie Tokio Hotel 7/8 lat temu XDD). Taemin to wiadomo (xd), cudo nad cudami, ja już papierową torbę na swoją twarz w zanadrzu mam, więc się nie martwię, ale serio, ten chłopak mógłby sobie trochę odpuścić tego niepohamowanego wdzięku, niewinności, piękności, chudości, cudowności, słodkości, miłości, głupkowatości, wspaniałości, fantastyczności i najbardziej irytującej: piękności. Przecież on jest naprawdę ładny :< Jak on sobie dziewczynę znajdzie, skoro każda będzie od niego brzydsza?! Martwi mnie to :D
    Minho ostatnio dziwnie wygląda. Nie wiem. Nie pasuje mu ta fryzura. Niech wróci do długich włosów to mu zapłacę.T_T
    No i Jjong na koniec... zostawiłam go sobie na koniec, ponieważ wiesz, jaką miał pozycję w rankingu naszej rodzinki :D
    Otóż moim zdaniem bardzo fajny z niego facet i chyba setny raz powtórzę, że kocham bardzo jego oczy. Jest wspaniały. I z dnia na dzień wygląda coraz lepiej.
    Uchhh, rozpisałam się, ale musiałam!
    Frambuessa, mam nadzieję, że w końcu wybierzesz się do tego okulisty?! Jak można tak zwlekać?! Pewnego dnia obudzisz się i oślepniesz, zobaczysz! W sumie to nie zobaczysz, bo nie będziesz mogła widzieć...
    Ano, w każdym razie!
    Masz iść! Bo się na Ciebie obrażę!
    Powodzenia na jutrzejszych sprawdzianach! Hwaiting!
    Choi Miinah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozpisałaś, że aż muszę Ci odpisać :D
      Do tej pory nie pojmuję jak mogłaś lubić i Tokio Hotel, i US5 jednocześnie.. Przecież tak nie można! To odwieczni wrogowie! XD
      Dla mnie Minho też ostatnio dziwnie wgląda. Najlepiej było mu we włosach z RDD. Teraz trochę kojarzy mi się z małpą, ale nie, nie, nie. Małpą może być tylko Eunhyuk :)
      A Taemin. Przez Ciebie wydaje mi się teraz taki inny, że aż bałam się na niego spojrzeć! XD Co nie zmienia faktu że zgadzam się co do jego cudowności ^^
      A co do ślepoty.. Trzeba się jednak wybrać do tego okulisty.. Pielęgniarka przepowiedziała mi że za kilka lat nie będę mogła się malować, bo nie zobaczę swojego odbicia w lustrze :o

      Usuń
  2. Ano!
    Nie jednocześnie! Tam był chyba rok różnicy między nimi. Ale to DAWNO TEMU I NIEPRAWDA XD
    Wyjęłaś mi to z ust, Minho wygląda... no nie jak małpa.. bardziej jak cebula... no ale... dobra xd
    Eunhyuk znów jest brzydal :< najpiękniej było mu w platynie! Czyż nie? :3
    Ale że po tym odcinku? Boże, przepraszam hahahahhaahahhahaha nie bój się go! On jest naszym aniołkiem <3
    HAHAHAHHHAHAHAHH DORBA PIELĘGNIARKA, NIE MA CO! Rozwaliła mnie... jaki szantaż hahah 'nie pomalujesz się, bo nie zobaczysz się w lustrze!" xD
    Boże, aż sobie to zapiszę w notatniku.
    Choi Miinah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eunhyuk nie jest brzydal! :D Ale zgadzam się. PLATYNA PLATYNA PLATYNA PLATYNA ♥
      Teraz patrzę na zdjęcie Minho i zastanawiam się gdzie Ty tutaj widzisz cebule XD

      Usuń
  3. Ja też mam problem ze wzrokiem ;( Mówię Ci, lepiej idź teraz po okulary, albo soczewki, bo przynajmniej jak je będziesz nosić, to wada Ci się nie będzie powiększać :) Ja niestety to olałam i teraz aż wstyd się przyznać ile mam dioptrii :D ale i tak okulary noszę tylko na lekcjach i w domu ;D Gdybym mogła, nosiłabym soczewki, ale moja mama ma obsesję na tym punkcie (uważa, że strasznie niszczą oczy)... Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z tego, ile mogą zobaczyć.
    Co do zdjęć, to Taemin jak zawsze najpiękniejszy ! ^^ Onew też fajnie, ale jak zwykle prawe oko większe od lewego ;D Jonghyun kocie oczy ^^ Key eyeliner x.x a co do Minho to zgadzam się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie do szkoły nie noszę, a tam są mi najbardziej potrzebne :/
      Chciałabym soczewki, ale wątpię żeby moja mama się zgodziła.
      Trzeba będzie pomyśleć ^^

      Usuń
  4. Soczewki to świetna sprawa :D ale jak już będziesz kupować, to polecam Ci raczej dwutygodniowe, jednodniowe, albo co najwyżej miesięczne. Trzymiesięczne są nie do wytrzymania :/ Miałam raz takie. Nie dość, że się je pięć razy dłużej zakładało, to w dodatku się je strasznie czuło. Założyłam je chyba tylko trzy razy, więc w ogóle mi się nie opłacało ich kupować. Jakiś czas temu kupiłam sobie jednodniowe i jestem z nich zdecydowanie najbardziej zadowolona. Szybko się je zakłada (chociaż ja mam zawsze problem z lewym okiem xD) i w ogóle ich nie czuć. No może ostatnim razem je czułam, ale to dlatego, że dwie noce pod rząd spałam niecałe 5 godzin. Mi o wiele bardziej opłaciło się kupić zestaw (15 par) jednodniowych, niż te trzymiesięczne, czy dwutygodniowe, bo rzadko chodzę w soczewkach.
    Raz miałam przerąbane, jak okulary zgubiłam w drodze do kościoła (bo je włożyłam do kieszeni) -.- Mama musiała mi kupić nowe... Teraz babcia (niestety mieszkam z dziadkami w jednym domu) często mi zwraca uwagę, gdzie zostawiam okulary -.- Ostatnio gdy tata zawoził mnie na drogę krzyżową, to włożyłam je do schowka w aucie, a jak wróciłam do domu, to jeszcze nie wrócił. Szukałam auta, powiedziałam babci po co, a ona na to, że znowu zgubiłam okulary... PIĘĆ razy jej tłumaczyłam, że dobrze wiem gdzie są, a ona dalej swoje... Już dałam sobie spokój. Gdy przyjechał tata wzięłam sobie okulary i zwiałam do pokoju. Powiedziałam mu, żeby przemówił w końcu babci do rozumu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi soczewki by się przydały.. I to bardzo. W końcu widziałabym coś z tablicy w szkole :o Muszę pogadać z mamą i ogarnąć ile one mniej więcej kosztują XD

      Usuń
  5. CebuMinho ;3333333 no nie widzisz?! XD ano tak, jesteś ślepa, bo nie poszłaś do okulisty! :foszek:

    OdpowiedzUsuń