piątek, 9 marca 2012

SHINee "FOCUS" + Onew "PlayDB"






Jakoś i rozmiar tych zdjęć nie są zbyt dobre, ale trudno.

Nie mam pojęcia co przez ten czas działo mi się z blogspotem : o
Więc wpis pojawił się dopiero dzisiaj.





Na prawdę baardzo dawno się nim nie jarałam ; <

Chciałam pododawać najnowsze zdjęcia SHINee z Sherlocka, ale postanowiła, że dodam je, kiedy pojawi się cały komplet. 
Ogólnie nie jestem jakoś zachwycona.. Przyznam, że zdjęcie Taemina porządnie mnie zszokowało : o (zresztą.. chyba tak jak każdego) Nie spodziewałam się czegoś takiego. I... jeju, znowu w długich włosach? Zdążyłam polubić te, a nagle pojawiają się jakieś doczepy. Cóż, zobaczymy jak będzie potem. Ale po tych zdjęciach zaczynam bać się reszty.. Key bez koszulki? Czekam.

EXO-K

EXO-M
Dziwne, ale o wiele bardziej spodobała mi się Chińska wersja.

Obejrzałam już wszystkie odcinki Oh! My Lady. Przyznam, że jest całkiem fajne. Jak to ja... Zawsze bardzo lubię aktorów drugoplanowych.. Tutaj baardzo polubiłam dyrektora Yoo :) ♥
 Teraz mam problem.. Co będę oglądała? Muszę dowiedzieć się jak odtworzyć pliki, które już ściągnęłam.

Dlaczego zawsze kiedy mam coś powiedzieć, nagle brakuje mi odpowiednich słów? Chciałabym wygarnąć to co myślę, ale podczas rozmowy.. wszystko wydaje mi się zwyczajnie nieodpowiednie. Muszę jeszcze raz się nad tym zastanowić. Ale powiem jedno: nie zwalaj wszystkiego na mnie. 

 Przeraża mnie też fakt, że wszystko tak szybko przemija. Zapowiadało się na prawdę dobrze. Jednak.. Wyszło jak zwykle. Mam nadzieję, że jakimś cudem, wszystko powróci.
Nie, to akurat nie o Tobie.


KOALA KID!

Co prawda tylko z chińskimi napisami, ale można chociaż posłuchać głosy Taemina. Na razie zobaczyłam tylko początek. ;)

Nie wytrzymam muszę to napisać. 
CHŁOPAKI! Sikam z Was i tych całych "magicznych kijków"
Reakcja mojej mamy była wręcz bezcenna. Każda mama powinna się na niej wzorować! :D
Wczoraj ogólnie był dziwny dnień.. Rozmawiałam nawet z bratem.. Trochę się pośmialiśmy i muszę przyznać, że chyba nigdy aż tak bardzo nie chciałam, żeby przyjeżdżał.. Aczkolwiek mam ku temu swoje powody ;)



MAMO JEŚLI NA PRAWDĘ KUPISZ MI TĄ KOSZULKĘ, TO BĘDZIESZ NAJWSPANIALSZA NA ŚWIECIE!

Zaczynam żałować, że nie wzięłam tego głupiego zastrzyku. Przynajmniej nie zwijałabym się z bólu przez cały dzień. -.-

Dzisiaj coś wyjątkowo się rozpisałam. 
Żegnam

1 komentarz:

  1. O matko, EXO wymiotło w ostatnim czasie... :D
    Będziemy mieć wojnę SHINEE vs. EXO! ^^

    OdpowiedzUsuń