wtorek, 13 marca 2012

Hangeng "Men's Health"







Pan cudowny.
Dawno nie ściągałam jego zdjęć..

Yeah! Dzisiaj przed trzynastą byłam w domu! Mogłabym tak cały czas. Miałam tyle czasu, że aż dziwnie się czuję.. Ale absolutnie nie narzekam!
Przez to, że wyszłam szybciej, to zapomniałam że miałam zaliczyć z polskiego.. Ciekawe czy jeszcze mi pozwoli.. Zapomniałam też powiedzieć, że nie pojadę do Nowogardu, teraz będzie już za późno. Hm.. ciekawe kto jeszcze wybiera się z nami.
Jutro trzeba się ubrać na galooowo. Nie chce mi się. I siedzieć w pierwszych rzędach? Zanudzę się na śmierć.




Zakładać czy nie? Nie mam pojęcia. Będę musiała poszukać jeszcze więcej informacji.

Jenyy, tyle się dzisiaj naoglądałam. Raz płacze, raz piszczę z zachwytu. Aj..

EUNHAE
No i czy oni nie są zajebiści?! ♥

Jak się tej koszuli uczepił. XD Jakie to słodkie jak się trzymają za ręce ♥


chyba lepiej będzie jeśli nie wypowiem się na temat mojej reakcji, gdy to zobaczyłam ♥


Zakochałam się w tej piosence
+ strasznie mi się z czymś kojarzy

1 komentarz:

  1. Eunhae <3333333333333
    Hehehe co oni mają z tymi koszulami ^^
    Kocham ich ! ^^

    OdpowiedzUsuń