czwartek, 22 marca 2012

SHINee Comeback! Sherlock


Jestem zachwycona! Obiecałam sobie, że nie przesłucham żadnej piosenki dopóki nie pojawi się MV Sherlocka. Udało się! Tak więc. Piosenka baardzo mi się spodobała. Szczególnie refren, który nuciłam już kilka dni przez filmik, który nagrał Jonghyun. Teledysk też jest warty uwagi. Podoba mi się ten detektywistyczny klimat, jednak uważam, że "hipisi" to lekka przesada. Aczkolwiek zarówno chłopaki jak i SM dobrze się spisali.

Najbardziej zachwycił mnie Onew i Taemin. Uwielbiam ich od początku do końca. Ale długie włosy Taemina? Nie, nie. Mogli sobie to darować. Kocham go w krótkich, pokręconych włosach i niech tak zostanie! Ale OMG OMG! On gra tam na skrzypcach!!!!!! <33

A! Wielki plus dla Jonghyuna, bo trzeba przyznać, że wyglądał tam świetnie!

kocham kocham kocham kocham kocham
tak mogą wyglądać zawsze

~*~

Dzisiaj był dzień otwarty w naszym liceum. Powiem tak.. CO TO SĄ ZA PROFILE?!  Matematyczno-geograficzny, matematyczno-informatyczny i biologiczno-chemiczny. A gdzie jest human do cholery? A gdzie ten zasrany profil turystyczny? Mam to w dupie. Nie pójdę tutaj do szkoły.
Ale muszę przyznać. Całe te konkurencje i kabaret były całkiem całkiem. Z miny Łukasza  zachowania Maćka można się było posikać. :]

W końcu udane zakupy :o Jednak nie jaram się ciuchami czy butami. Najbardziej zachwyciłam się w sklepie Intermarche gdzie nagle na półce zobaczyłam koreańskie napisy i co? KIMCHI! Nie mogłam tego tak zostawić.. Ciekawe czy będzie mi smakowało XD

Mimo iż dzień był dzisiaj niczego sobie, to czuję się okropnie. O mało co nie zemdlałam w szkole i na zakupach :o A co tam...



cudeńka :D

No nic. Idę uczyć się na matematykę. Egzaminków się zachciewa -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz