niedziela, 25 marca 2012

SS501 - Love Ya


Panie i Panowie! Przedstawiam kolejny przecudowny zespół!
Niestety aktualnie nie jest on zespołem gdyż po wygaśnięciu kontraktu z wytwórnią chłopaki wzięli się na karierę solową. A szkoda. Jednak SS501 dalej istnieje i z pewnością powróci ^^

Kim Hyun Joong

Korean : 김현중
Chinese: 金賢重
Japanese : キム・ヒョンジュン


Park Jung Min

Korean: 박정민
Chinese: 朴政玟
Japanese: パク・ジョンミン


Kim Kyu Jong

Korean: 김규종
Chinese:金奎鐘
Japanese: キム・ギュジョン


Kim Hyung Joon

Korean name: 김형준
Chinese: 金亨俊
Japanese: キム・ヒョンジュン


Heo Young  Saeng

Korean: 허영생
Chinese:許永生
Japanese: ホ・ヨンセン

 Co do piosenki. Zakochałam się! Jest pierwsza na mojej liście odtwarzania i nie znudzi mi się szubko. Strasznie podobają mi się ich głosy. Aczkolwiek rap wydaje mi się jakby był śpiewany po rusku. Co nie zmienia faktu że mi się podoba :) A teledysk? UWIELBIAM!. Świetny klimat + świetne wykonanie. Taniec jest bardzo dobry i efektowny. Spodobał mi się fragment od 2:23 kiedy robią "maskę"? Nie wiem jak to inaczej nazwać. Do tego co trochę pokazywane są panie grające na skrzypcach i innych instrumentach smyczkowych, które wręcz mnie oczarowały *.*
Nie wiem dlaczego tak bardzo lubię te skrzypce...


Okropny był ten weekend. Miałam tyle czasu, a jak zwykle nic nie zrobiłam. Nie wiem jak wytrzymam do końca roku. Jeszcze tylko trochę..
Wypisałam sobie teraz wszystkie słówka na angielski, ale pewnie nawet tego nie przeczytam.
Idę oglądać Lostów.

+
dobijasz mnie


zielono

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz