środa, 14 marca 2012

SHINee "SWITCH" + Biały Dzień






Bardzo podoba mi się zdjęcie Onew ^^ Jest takie inne od wszystkich.

Dzisiaj kolejny dzień nic nie robienia. Przez to skończyłam już dwa sezony Zagubionych. Mam ochotę jeszcze raz obejrzeć You're Beautiful..
Naczytałam się dzisiaj tych opowiadań i zdałam sobie sprawę, że nie skończyłam "Łóżka w Paryżu". : o
BTOB? Może, może.
Muszę przyznać, że spodobała mi się ta piosenka B1A4 :D
Jednak dzisiaj mój dzień podbiło to!

JASON MRAZ FT. COLBIE CAILLAT - LUCKY
Tyle czasu szukałam tej piosenki a tutaj proszę- filmik z EunHae i podany tytuł! ♥

14 marca - Biały Dzień
Polega na odwdzięczaniu się mężczyzn za otrzymane w Walentynki ręcznie robione czekoladki.
W ramach prezentu najczęściej wręcza się różnego rodzaju cukierki.



Czy to nie słodkie? ^^
Nie pogardziłabym cukierkiem od SHINee.

ALL ABOUT EUNHAE!

Part I

Part II

Zazdroszczę im z caałego serca ♥
Przez te wszystkie filmiki zaczęłam lubić Sungmina! : o
Ale nie.. włączyłam na końcu taki, przez który chyba znowu będzie dla mnie irytujący.


Z nudów zrobiłam.

Zaraz idę oglądać mecz.

안녕히 주무세요!

1 komentarz:

  1. Eunhae <33333333333333 !!!
    Noramlnie najpiękniejszy filmik jaki widziałam !!! ^^
    Ale aż się zaczęłam bać, że "Eunhae is real" ;D
    Leeteuk z kokardką mnie rozwalił xD
    KOCHAM ICH.

    Dlaczego u nas nie ma tych wszystkich dni ? ;(

    OdpowiedzUsuń